2005年7月17日

Harry Potter 新書出版了

聞.見.思.錄那兒看到了,Harry Potter第六本書"Harry Potter and the Half-Blood Prince" 出版了!其實今天在街上也看到小男孩一隻手拖著爸爸,一隻手緊緊的抓著一本Harry Potter,封面是我未看過的,當時就在想:奇怪了,難道換了包裝?原來是新書終於出世!

天啊!我一定一定要買來看看,我可是超級FANS呢!只是不喜歡電影,弄得怪怪的,Terence看過電影版就拒絕看書了,負面影響實在太大,令人失望。

另外一提,聞.見.思.錄那兒說台譯Half Blood Prince 竟是"混血王子"...兩個字,「嘔血」!
Yahoo News的那張可愛的相片真是要命,自愧未有如此著迷... 右邊那個胖胖的harry滿可愛的!

4 則留言:

匿名 說...

Take a look.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/4679553.stm

Roger 說...

I've bought that too on Sat^^

匿名 說...

唔知點解
我都係被電影影響
到而家一本都未睇過
反而我阿哥就買齊睇哂
真係對本書一點興趣都冇...
我係咪有問題呢?!

你會睇中定英?

Crazylegz 說...

你看到那"寧舍唔同"的譯名,都應該知道絕對要看英文版吧!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails